WPP announces merger between Grey, AKQA

article author: 
Fri, 2020-11-13 18:59

RIYADH: Advertising and media giant WPP’s AKQA and Grey are uniting to form a new network model, AKQA Group.

The move follows other recent mergers of WPP agencies such as Wunderman Thompson, VMLY&R, and BCW.

Grey is best-known for its creative storytelling and global brand building at scale, and AKQA for its innovation and experience design skills.

Main category: 
Tags: 


from ArabNews https://ift.tt/38GorNP

Comments

Popular posts from this blog

होंडा 2.50 लाख तो रेनो, मारुति और टाटा दे रही हैं 80 हजार रुपए तक का डिस्काउंट, कई स्मार्टफोन पर भी बेहतरीन डील्स

On English-medium education, India is having the same debates it did 200 years ago

इलेक्ट्रॉनिक मास्क से लेकर सस्ते स्मार्टफोन तक, इस हफ्ते लॉन्च हुए कई स्मार्ट गैजेट; BS6 इंजन के साथ बाजार में आई होंडा जैज, महिंद्रा माराजो और डुकाटी की सुपरबाइक